تبلیغات
انجمن صنفی کارگری مراکز مخابرات روستای شهرستان سقز - مطالب مهر 1397

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درباره نتیجه بررسی هایجکت کردن ،دزدیدن،‌ آی‌پی‌های تلگرام توسط مخابرات گفت: موضوع را بررسی کردیم و افرادی که در این ماجرا نقش داشتند، به مراجع ذیصلاح معرفی شدند. خبرگزاری فارس: تعدادی از کارمندان مخابرات به مراجع قضایی معرفی شدند

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس،‌مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در نشست خبری درباره اقدام اخیر مخابرات در هایجکت کردن، دزدیدن، آی‌پی‌های تلگرام که به گمان برخی باعث بروز اختلال جهانی در سرویس تلگرام شده بود، گفت: این موضوع را بررسی کردیم و افرادی که در ماجرا نقش داشتند به مراجع ذیصلاح (قضایی) معرفی شدند. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این موضوع عمدی یا غیرعمدی تشخیص داده شده است، گفت: این موضوع در صلاحیت مراجع ذیصلاح است و در این باره نمی‌توانم اظهارنظر کنم. 

به گزارش فارس، وزیر ارتباطات پیش از این درباره این ماجرا توضیح داده بود که این موضوع غیرعمدی و در نتیجه یک تغییر فنی در آدرس‌دهی شبکه ایجاد شده بود که تخلف مهمی و مرتبطان با این موضوع به مراجع امنیتی معرفی شدند. 

هایجکت کردن آی‌پی نوعی دزدیدن آی‌پی محسوب می‌شود که در آن ادعا شد شرکت مخابرات ایران در تلاش برای گمراه کردن سرویس‌دهنده‌های بین‌المللی قصد داشته ترافیک تلگرام را به جای هدایت به مقصد اصلی، به ایران هدایت کند. برخی باتوجه به هم‌زمانی تقریبی این اتفاق‌ها اختلال جهانی تلگرام مدعی شدند که اختلال تلگرام ناشی از اقدام شرکت مخابرات ایران بوده است.




طبقه بندی: شرکت مخابرات،

تاریخ : شنبه 14 مهر 1397 | 10:09 ق.ظ | نویسنده : صادق یوسفیان (مولان آباد) | نظرات

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: حکم دیوان عدالت اداری هزار میلیارد تومان ارز درآمد مخابرات را کم کرده که برای جبران کاهش درآمد،‌ تعرفه‌ها افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهار نظر وزیر ارتباطات اعلام کرد:‌ برای جبران کاهش درآمد مخابرات راهی جز افزایش تعرفه‌ها نمانده، گفت: درآمد شرکت مخابرات ایران 6 هزار و 200 میلیارد تومان بود که سه حکم دیوان عدالت اداری درباره آبونمان معوقه کارگزاران روستایی و پرداخت رفاهیات کارکنان هزار میلیارد تومان درآمد را کاهش داده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تعرفه‌های مخابراتی دوبرابر خواهد شد گفت:درباره این موضوع پس از بررسی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اظهار نظر می‌کنیم و هزینه‌ها و تعرفه‌ها باید محاسبه شود.خبرگزاری فارس: احتمال بازگشت نحوه محاسبه تعرفه‌های مخابرات از دقیقه به پالس

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت:‌ اما یک پیشنهاد این است که تعرفه‌های مخابراتی به حالت قبل که به صورت پالسی بود برگردد. در حال حاضر تعرفه‌های مخابرات به صورت یکسان و دقیقه‌ای محاسبه  می‌شود.

صدری خاطرنشان کرد: طبق ماده 91 قانون وزارت ارتباطات می‌تواند به رئیس دیوان عدالت اداری برای بررسی مجدد حکم دیوان درخواست دهد که این درخواست ارائه شده اما این هیأت متشکل از 100 قاضی است که تصمیم‌گیری در آن دشوار است.




طبقه بندی: شرکت مخابرات، - کارگراران مخابرات روستای ودفاتر ICT،

تاریخ : شنبه 14 مهر 1397 | 10:04 ق.ظ | نویسنده : صادق یوسفیان (مولان آباد) | نظرات
مهندس صدری: مطالبات شاغلان و بازنشستگان شرکت با برنامه ریزی مناسب رفع می شود مدیرعامل شرکت مخابرات ایران توجه به خواسته ها و دغدغه های کارکنان و بازنشستگان از سوی مدیریت را یک ضرورت دانست و افزود: مدیریت جدید شرکت از زمانی که در شرکت تشکیل شد همواره بر توجه به کارکنان و وضعیت معیشتی آنان توجه داشت لذا، مشکلات و مطالبات شاغلان و بازنشستگان شرکت همواره مورد توجه بوده و با برنامه ریزی مناسب بر رفع آن کوشا خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس صدری، مدیرعامل شرکت که در حاشیه آیین افتتاح و نشست با مدیران، کارکنان و بازنشستگان مخابرات منطقه اصفهان در سالن کوثر مخابرات اصفهان سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: نیروی انسانی هر سازمانی تأثیر مستقیم در حفظ، تقویت و توسعه برند آن سازمان دارد، بر این اساس، کارکنان شرکت مخابرات ایران نیز نقش ارزنده ای در این مهم دارند.

 وی در همین زمینه افزود:  شرکت مخابرات ایران بر اساس وسعت و دیرینه ای که دارد یک سرمایه ملی محسوب می شود، از اینرو همه کارکنان با اهمیت به این موضوع برای حفظ و تقویت برندینگ شرکت باید تلاش کنند.

 مهندس صدری در ادامه تصریح کرد: شرکتی به این بزرگی و عظمت، امانتی ست نزد ما که همه باید با حفظ ارزش های سازمانی، آن را به نسل های بعد بسپاریم، لذا همه نسبت به ارتقاء برند مخابرات مسوول هستیم.

 مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بر اهمیت ایجاد فضای سالم در بین کارکنان تاکید کرد و اظهار داشت: شور و شعف و انگیزه کاری در پی فراهم شدن فضای سالم در بین کارکنان بالا خواهد رفت.

 مهندس صدری در ادامه افزود: ایجاد رفاه سازمانی یکی از مولفه های داشتن فضای سالم در شرکت است که باید در راستای توجه به معیشت کارکنان همواره با آن اهمیت داده شود.

 وی همچنین بر نظم و انضباط کاری در شرکت تاکید کرد و گفت: هر شرکتی برای موفقیت و تحقق اهداف خود باید در دایره نظم و انضباط تعریف شده حرکت کند تا انحراف از مسیر فعالیت شرکت به حداقل خود برسد.

 مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از پیگیری موضوع صندوق 6 درصد کارکنان خبر داد و اظهار داشت: مشکلات صندوق 6 درصد کارکنان را بررسی کرده ایم و تلاش داریم مشکلات این بخش به زودی برطرف شود.

 مهندس صدری توجه به مسایل فرهنگی را ضروری دانست و افزود: همه ما باید بر اساس خط مشی و چارچوب فرهنگی که نظام مقدس جمهوری اسلامی و دین مبین اسلام برای ما ترسیم کرده حرکت کنیم.

 وی توجه به ارباب رجوع را سرلوحه اصلی همه کارکنان دانست و خاطرنشان کرد: همه ما چه مدیران و چه کارکنان در هر حوزه ای که فعالیت می کنیم در صورت ملاقات با ارباب رجوع باید بر حضور آنان احترام و خواسته هایشان را انجام دهیم.

 مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به کاهش استفاده از تلفن ثابت اشاره کرد و بیان داشت: در شرایطی که اینترنت و تلفن سیار کاربرد بیشتری نزد کاربران دارد، استفاده از تلفن ثابت به حداقل خود رسیده در نتیجه درآمد بخش ثابت با توجه به قطع آبونمان آن به اندازه زیادی کاهش پیدا کرده، لذا باید با ایجاد سرویس های خدمات ارزش افزوده و فراهم ساختن چابکی شرکت، این مشکل را به حداقل برسانیم.

 مهندس صدری در پایان سخنان خود به پرسش و پاسخ با کارکنان و بازنشستگان پرداخت و به سوالات آنان تک به تک پاسخ داد.




طبقه بندی: شرکت مخابرات،

تاریخ : چهارشنبه 4 مهر 1397 | 09:22 ق.ظ | نویسنده : صادق یوسفیان (مولان آباد) | نظرات