با توجه به اغاز فعالیت سامانه جامع بنکو در شعب و باجه های  خدمات بانکی نکات ابتدایی و حائز اهمیت جهت ورود و کار با سامانه مذکوربشرح ذیل اعلام می گردد :

1-      فعال نمودن نرم افزار VPN و connect  شدن آن . که آیکن آن بر روی دسکتاب و به شکل آرم ‍‍‍‍پست بانک می باشد.

2-      باز نمودن مرورگر Internet Explorer و وارد نمودن آدرس 172.16.14.17 و کلیک بر روی آیکن Banco Lite .

3-      دانلود نرم افزار مذکور - بنکو - ( که باتوجه به سرعت اینترنت و مشخصات فنی سیستم مربوطه زمان آن کوتاه یا طولانی خواهد شد)

4-      بعد از اتمام دانلود صفحه ورود نمایش داده میشود که شامل نام کاربری . کلمه عبور و کد شعبه می باشد.

5-      به منظور یافتن اطلاعات مشتریان از منوی مشتریان با کلیک بر روی جستجوی محدود در صفحه ای که باز میشود با وارد نمودن کد ملی جدولی در همان صفحه مشاهده میشود که شامل اطلاعات مشتری از جمله تعداد شماره های مشتری (CIF)و فعال یا غیر فعال بودن آنها می باشد .

تبصره : در صورتی که مشتری در سامانه های فراز و سیمیا دارای حساب بوده بدلیل اینکه هر مشتری در سامانه بانک باید دارای یک شماره مشتری باشد لذا بصورت غیر فعال نمایش داده میشود که باید توسط رییس شعبه ناظر ویرایش شود . مضافا اینکه امکان مشاهده موجودی مشتریان به کمک کلید F8 و وارد نمودن شماره حساب فراهم میباشد .

6-       به منظور یافتن شماره حسابهای مشتری و شماره جدید مشتری (CIF)   از منوی سپرده و کلیک بر روی جستجوی سپرده در صفحه ای که نمایش داده میشود در فیلد مشتری از طریق جستجو بر اساس کد ملی کلیه حسابهای مشتری مشروط بر فعال بودن (توضیح تبصره فوق الذکر) نمایش داده می شود .




طبقه بندی: - کارگراران مخابرات روستای ودفاتر ICT،

تاریخ : شنبه 19 فروردین 1396 | 09:23 ق.ظ | نویسنده : صادق یوسفیان (مولان آباد) | نظرات